Tisdag - LIB

LIB - last day in Bruxelles!!!
.
Moster är återfunnen. Min efterlysning gav resultat och igår fick jag både ett sms och ett kort samtal på skype. Vi stämde av inför imorgon och om allt går som det ska ses vi på eftermiddagen för en allmän catch-up. På kvällen kommer vi sova i Jonathan, mosters och Lennys båt. Soffan var redan bokad av Olle från Zanzibar. Jag säger bara en sak; låt sommaräventyret börja!
.
Nu kör jag en sista repetition av tentaplugget. (repetition är kunskapens moder) Klockan 10.00 kör vi. En redbull är inköpt och nu är det Ös Ös Ös som gäller.
.
Kram!.

Kommentarer
Postat av: Sofia S

Lycka till med sista tentan och trevlig resa!

2011-06-14 @ 10:47:34
Postat av: Linnea

Isabel, för Gud skull drick inte Red Bull! Du minns väl vad som hände sist hahaha. Puss

2011-06-14 @ 16:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0