Söndag - spotify

Stor dag igår, jag skaffade Spotify premium. Det var inte för att jag stör mig på reklamen utan för att mina gratis minuter för månaden var slut. Det blev helt enkelt tyst. * m u t e * Såg en ruta "testa sporify premium kostnadsfritt i sju dagar". Den var man ju inte sen att trycka på för att få lite liv i bygget. Min sommarlovspresent till mig själv blir alltså spotify premium, om sju dagar. Men, kan man ändå få tillgång till reklamen? Det hade varit intressant att få välja vilket språk man vill ha reklamerna på. I Paris kom de per automatik på franska. Bra för språkörat och jag tror ju på det här med omedveten inlärning.
.
Nu väntar en dags plugg och ikväll kommer Frida tillbaka från Sverige. Imorgon blir det sopplunch. Rutinen kommer åter - I love.
.
Ps, såg ett par snygg hängslebyxor i affären härromdagen. Denna och ett par trätofflor - hej min barndom!
från mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0