Onsdag - SVERIGE

Vänner, jag är hemma i Sverige. Temporärt blev inte permanent. Inte denna gången heller.
.
Väskorna som lämnade Bryssel.
.
Lyxstund på flygplatsen med en frapp och hello gossip.
.

Bästa välkomnande hos moster.
.

Födelsedagsfirande för mig och Lennart. Har nog aldrig firat min dag så många gånger som i år. Gillart!
.

Tårttaj med Carin, Lennart och Olle. Olle jobbar med rättvis handel och har ett hjärta av guld. Han har en rättvisehandelbuss fylld med afrikansk kaffe, senilsnören gjorde av massajer och tavlor vars intäkter går till ensamstående afrikanska kvinnor. Det måste vara världens ända mobila rättvisehandelsbutik. Vilken man, vilken profil. Fantastiskt! :)
.

Sen blir det ju sällan som man tänkt sig. Planen på att sova i Jonathan (moster och L:s båt) kastades snabbt om när jag insåg att jag behövde vara i Kristianstad kl 09.00 idag. Det fick bli en övernattning i Lund hos Arvid. En bra lösning det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0