Måndag

Först börjar jag med en efterlysning. Moster - var är du? Kontakta mig snarast för på onsdag kommer jag, självklart bara om det går för sig, hem till dig och önskar tak över huvudet. Antingen i lägenhet eller i båt.
.
Sen en insikt. Det kom till min kännedom att en av mina närmsta vänner har skorna som jag totalsågade igår. Aj, oj och awkward. Det fick mig att inse vikten av att tänka på vad man säger. Det var inget illa menat utan bara min observation och min åsikt. Smaken är som baken, delad! Vem vet, kanske blir jag övertygad om att själv spatsera runt i femfossingsskorna inom kort?

Kommentarer
Postat av: Hanni

Nä du isabel, de skorna kommer du aldrig tycka om om jag känner dig rätt-) min bästa vän nick, du vet han från hong kong? Anyway, han har liknande skor OCH strumpor.. Apparently så e det en kinesisk grej...som jag aldrig nånsin kommer 'approve of'. Men som sagt, smaken e som baken och Btw så e det ett uttryck som jag aldrig har förstått förräns NU så tack för det haha. Have à fabulous monday My dear. Nu ska jag o min syster dra till playan-) Besos !!!

2011-06-13 @ 12:56:32
Postat av: Moster

Det blir jättemysigt på onsdag att ses!!! Det blir båt - soffan är upptagen!!!

Hör av dig!!! Allra mest Välkommen är du!!!

2011-06-13 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0