Måndag - update från semesterhelgen

Helgen som jag så länge sett fram emot gick som ett kick och nu är den över. Kvar finns ett fint midsommarminne, resterna av några snapsar och ett hjärta fyllt med löööve. Sofia åkte tillbaka till Stockholm igår kväll. Hon flög till Köpenhamn. På hit vägen tog hon Pågatåget och fick stanna till vid varje liten skånehåla man kan tänka sig. Igår avancerade hon och tog en tura över sundet och sen tåg från helsingör till Kastrup. Det var fint att ha henne här. Det var tider när vi bodde nästgårds i Jönköping. Man sprang över på en kvällsfika stup i kvarten. Nu får man planera in en helg var tredje månad. It hurts to grow up but it's nice aswell! :)
.
Midsommar firades hos Jakob i Arild. Tummen upp! (bild lånad av jakob)
.

Sofia badar vid badbryggan i Lerbergetshamn. Själv har jag nu badat två gånger. Rekord.
.
Och så lite info om min Göteborgstur. Jag åkte upp, var nervös, träffade företagsgruppen, körde min dragning om kunskapsresan på engelska och delade ut mina pennor. "Isabel Dreveborn - seals the deal" Riktigt kul var det!!! Hade velat stanna kvar och prata men 30 minuter var allt jag hade till mitt förfogande. Får besked i veckan om jag kom, jag såg, jag segrade. Håll tummarna, det gör jag!
.
Och så till veckans nya! Det är dax för en Detox-kur. Sist var 1,5 år sedan. Sedan dess har gifterna legat och göttat till sig i min kropp men nu ska de bort! Efter idag återstår 19 dagar...
.
Tog igen mig igår i hammocken. Pappa fick föreviga.

Kommentarer
Postat av: sofia

åå vad jag saknar dig o skåne!! vill tillbaks snart!. puss

2011-07-03 @ 12:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0