Lördag - Frukost i Lerberget

Sverige, Sverige, Sverige. Jag försöker ta in och förstå att jag är här, att jag landat och att jag är hemma. Acklimatiserings- och "hello the rest of my live"-processen är igång. Vardagen som var så självklart i Brussel känns ännu ganska oplanerad. Vad ska jag göra? Vart ska jag åka? Vem ska jag träffa? Vad händer? Var är min rutin? Vilken rutin? Hello världen? Rastlöshetskänslan kommer smygande och jag har tusen myror i brallan men jag sitter ändå still. Nu vid köksbordet lyssnade på spotify (inte pro dock för kör Lailas..) Här ska jag sitta kvar ett tag och vänta ut rastlösheten. Jag ska vinna. Fram tills seger är min ska jag göra klart en dragningen jag har för ett företag i Göteborg på onsdag.
.
Från att i princip ha ätit frulle i sängen under 6 månader sitter jag nu vid ett köksbord och äter ost och skinkmackor. Jag föredrar the swedish way. Underläggen är home-made by Laila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0