Fredag - TGIF

Heej underbara fredag :)
.
TGIF amigos! Inget mess har trillat in från moster så kanske är det jag som kommer ta hem veckans mess! Förra veckan var jag så dagvild att det är ett under att jag ens kom med bussen till Paris. Skickade ett vanligt mess till henne på fredagen utan någon antyda på TGIF. Fick inget tillbaka och skrev på måndagen
.
"Moster!! Båda gömde TGIF sms:et i fredags. bäd...."
.
Moster: "Nä min själ! Jag vann. Jag skrev TGIF men det hamnade i utkastsmappen ser jag nu..."
.
Moster, du vann inte. Messet måste komma mottagaren till handa och det sker när avsändaren har skickat messet, när brevet lagts på lådan eller när man tryckt send på mailen. Förra veckan blev resultatet alltså 0-0. Hur kommer det gå denna veckan? On verra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0