Fredag - fortsättning på den som väntar....

Fråga från en trogen läsare: "Nåååå, hur blev det? Kom han fram tillslut?-) " Jo Hanne, nu ska du få höra...
.
De kom, de såg och de segrade. Arvid & Co tog sig från Lund till Bryssel på ca 8 timmar. Tror den slutliga arrival tiden blev runt 20.00. Jag var på plats hos Anton vid 21.00 och då satt två nya ansikten på den magiska balkongen. Hej Max och Hej Jonas. Balkongen värmde tillräckligt fram till klockan slagit midnatt och jag fick ta del av den ena tokiga historien efter den andra. (gnugga två flaskor mot varandra, få flaskhalsen att gå av och trä sedan på glasringen på fingret..se sen vad som händer. Jag vet nu. Eller, sätt en "kattstryparband" (ett sådant band man drar åt och som därefter inte går att få upp igen, ofta i plast och som sätts på tex elkablar), iaf sätt ett sådant runt handleden och drag åt. Vad händer? Jag vet nu.) Det var ett bra break i plugget och eftersom spårvagnarna slutat gå fick det bli en nattpromenad genom Bryssel för att komma hem. Vi träffade några ensamma katter men annars var gårdagens Bryssel by night en sömnig föreställning.
.
I morse blev det frulle på stan och nu är jag tillbaka i bibblan. Sitter här en timme till och sen är det TFIG även för mig. Seyde väntar i stan och vi ska ta en light-aw. Lite lugnare, lite mognare. Tentaplugg får en att slå av på takten.

Kommentarer
Postat av: Hanne

men va bra att han tillslut kom fram=) vad lättad jag blir=) pussss

2011-06-11 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0